Аналітичний звіт завідувача комунального дошкільного навчального закладу «Казка» Трифонової Ольги Вікторівни щодо статутної діяльності за 2015-2016 навчальний рік

Сьогодні багато  говориться про якість освіти, а досягти її можна, на наш погляд, тільки пред'являючи єдині вимоги як з боку батьків і вихователів.
Такі заходи як ці публічні слухання, спільні свята і дозвілля допомагають нам стати єдиною командою в нашій нелегкій справі. Даний звіт - засіб забезпечення інформаційної відкритості та прозорості роботи нашого закладу, моєї діяльності, як керівника.
Комунальний дошкільний навчальний заклад «Казка» забезпечує догляд за дітьми від року з половиною до шести (семи) років, їх розвиток,  виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.
Проектна потужність дошкільного закладу – 185 місць. Загальна кількість дітей в закладі – 172.  Працює 9 різновікових груп: дві групи раннього віку, шість груп дошкільного віку, одна логопедична група.
       Формування дитячого контингенту забезпечує конституційні права дітей дошкільного віку на доступність здобуття якісної освіти.   Інформацію про порядок зарахування дітей до закладу, особливості роботи закладу батьки отримують на загальних батьківських зборах, на зборах для майбутніх вихованців, на сайті КДНЗ, на особистому прийомі.
Загальна кількість дітей, які відвідували КДНЗ Казка протягом 3 років:

Навч. рік
Ранній
вік 
Дошкільний
вік
Логопедична
група
Всього
Дітей  
Груп
Дітей  
Груп
Дітей  
Груп
Дітей  
груп
2013-2014
38
2
126
6
12
1
176
9
2014-2015
35
2
126
6
14
1
175
9
2015-2016
38
2
120
6
19
1
177
9

У поточному році зберігається тенденція стабілізації кількості дітей, що є позитивним показником та свідчить про привабливість закладу.
Організація навчально-виховного процесу здійснюється в КДНЗ «Казка» згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про охорону дитинства»; Національної доктрини розвитку освіти, Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу» наказ МОН молоді та спорту №398 від 26.04.11 р.
В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.   
Педагогічний процес у КДНЗ забезпечують 23 кваліфікованих спеціалістів: вихователь-методист, 16 вихователів, 3 музичні  керівники, інструктор з фізичної культури,  вчитель-логопед, з  них мають:
-  базову вищу освіту – 12 осіб (41,8%),
-  повну вищу освіту –10  осіб  (43 %) 
-  навчаються у ВУЗах – 1 (2,3%)
-  вищу кваліфікаційну категорію мають – 5 осіб (20,2%)
-  першу кваліфікаційну категорію –
-  другу кваліфікаційну категорію - 3 особи  ( 3%)
-  спеціаліст – 2 особи ( 4,6 %)
-  не мають кваліфікаційної категорії – 13 осіб (44%)
-  педагогічні звання – 5 осіб ( 20,2%)                         
   За критерієм педагогічний стаж:
до 3 років                             - 3 пед.;                       
від 3 до 10 років                  -4 пед.; 
від 10 до 20 років       – 7 пед.;          
більше 20 років                    – 11 пед.             
Відповідність базової освіти педагогічних працівників посадам, які вони займають становить 100%. В закладі працює 2 медичних працівника (4%), 32 особи обслуговуючого персоналу (62%).
Є незначна плинність кадрів. Основні причині звільнення працівників: вихід на пенсію, ухід в декретну відпустку.
       Упродовж 2015-2016 навчального року навчально-виховний процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення головної методичної мети:«Формування духовно-ціннісних орієнтирів дитини як засіб соціалізації дошкільника» та головних річних завдань:
1.Розпочати роботу з формування комунікативно-мовленнєвої та мовної компетентності дошкільників в контексті формування в дітей культури міжнаціонального спілкування, виховання мовленнєвої культури особистості; урахування народних традицій в освітній діяльності, залучення дітей до цінностей національної культури свого народу та в світлі вимог Базового компонента дошкільної освіти.
2. Підвищувати якість освіти через активне впровадження в освітньо-виховнийпроцес інформаційно-комп’ютерних технологій, спрямованих на професійне зростання творчої активності педагогів та формування основ інформаційної культури у дітей дошкільного віку.
3. Продовжувати створювати умови для збереження оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоров’я дітей, використовуючи сучасні методи оздоровчо-розвивального напрямку та різноманітну дитячу діяльність.
4. Продовжувати відпрацювати механізми наступності між дошкільною, початковою ланками освіти та батьківською громадськістю щодо розвитку, виховання і навчання дітей у певному віковому періоді.
5. Залучати батьків до створення належних умов успішної життєдіяльності та розвитку дітей у сім’ї та дошкільному навчальному закладі, заохочувати їх до участі в освітньому процесі на засадах рівності, партнерства і взаємоповаги.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується міським відділом освіти м. Першотравенськ.
        Для реалізація Державного стандарту — Базового компонента дошкільної освіти у 2015/2016 навчальному році колектив КДНЗ працював за програмою «Українське дошкілля» та  програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». З метою підвищення ефективності освітньо - виховного процесу здійснювалася відповідна робота, а саме: значно поповнено арсенал методичної та художньої літератури, ігрового, наочного та дидактичного матеріалів, проведено серію заходів для різної категорії педагогічних працівників.
Методична робота з педагогічними кадрами у 2015-2016 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.
Проведена чергова атестація вихователів:
-         Сапожнікова Т.В. підтвердила раніше присвоєний восьмий тарифний розряд,
-         вихователь Гришко О.А. підтвердилараніше присвоєний дев’ятий тарифний розряд,
-          вихователям Дейнеці Ю.Д. та Черниш О.М. присвоєно дев’ятий тарифний розряд,
-          вихователю Горевій Л.М. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
-         педагоги Холод Н.М. та Каліда О.М. отримали кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». Досвіди роботи цих вихователів, були схвалені науково-методичною радою ДОІППО.
З метою реалізації головних завдань адміністрацією дошкільного навчального закладу був переглянутий, на основі діагностики самооцінки педагогів та оцінки адміністрації, рівень професійної майстерності педагогів і сплановані різні форми методичної роботи з кадрами, які забезпечили необхідний рівень знань, умінь та навичок у досягненні мети. Так, протягом навчального року вихователі підвищували свій професійний рівень на засіданнях різних методичних об’єднань міста, приймали участь в перегляді відкритих заходів за участю дітей, педагогів та батьків. На базі закладу було проведено три відкриті заходи для членів різних МО міста, а саме:
- тематичне заняття  «Моя країна - Україна» (вихователь Черниш О.М.)
- підсумкове заняття в логопедичній групі «В гостях у цариці знань» (вчитель-логопед Ваніфатьєва В.В.)
- заняття «Чарівна скринька», яке було представлене на конкурсі музичних керівників (музичний керівник Трифонова О.В.,вихователь Каліда О.М.).
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також проведена підписка на періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дитячий садок. Управління», «Дошкільний навчальний заклад», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практика управління закладом освіти», «Нива знань».
Протягом навчального року працювала творча група вихователів дошкільного закладу над проектом: «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», з метою формування у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя. Результатом роботи творчої групи є добірка демонстраційного та дидактичного матеріалу, статей з мережі Інтернет та фахових періодичних видань. Членами творчої групи була проведена інформаційно-консультативна робота з вихователями та батьками вихованців. На базі закладу пройшов семінар на тему: «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», який проводила доктор філологічних наук О.Є.Висоцька. Активно велась робота в цьому напрямку з родинами вихованців, так в квітні місяці проходила акція «Зроби планету яскравішою» до Всесвітнього Дня Землі  , завдяки вилученим коштам, були придбані сажанці туй, моживельників, тіс , ялинок.
        Участь у  професійних конкурсах є демонстрацією творчого росту колективу. Як керівник, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експерементальну роботу педагогів. Маємо досягнення у 2015-2016році:
2015 – Переможець конкурсу міні- грантів «Місто своїми руками» проект
«Здорова дитини – майбутнє країни»
2015 – учасник міського конкурсу «Осінні короваї» - приз глядацьких симпатій
2016 – переможець конкурсу «Музичний керівник – 2016» - третє місце
2016 – переможець міського конкурсу «Зробимо життя яскравішим» -
нанесення малюнку «Вищиванка» на фасад будівлі в стилі «Піксель – арт»
2016 - Переможець конкурсу міні- грантів «Місто своїми руками» проект
«Сенсорна кімната Снузлін – чаруючий світ сенсорних стимулів»
2016 – конкурс «Веселі старти» - 3 місце

Для виявлення дітей пільгового контингенту двічі на рік проводиться соціальне опитування батьків для складання соціального паспорта ДНЗ. За наказом керівника закладу був призначений громадський інспектор вихователь – методист Кирилова О.В. , яка   розробила  відповідні напрямки роботи з дітьми із багатодітних сімей, неповних, сімей, діти яких потребують соціальної опіки. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами, проведене матеріально-побутове обстеження сімей дітей пільгового контингенту.
Сім’ям, які потребували підтримки, надавались консультації  вихователя – методиста, практичного психолога та вчителя-логопеда. Всі ці вихованці займались у гуртках ДНЗ.
Організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалась відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22 листопада 2004 р. № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17 квітня 2006 р. № 298/227. У дошкільному навчальному закладі організовано 3-х разовий режим харчування. Усього харчувалося 177 дитини, з них  103 дитини  раннього віку,  179 – дошкільного віку.
Питанню харчування дітей дошкільного віку приділялася належна увага. Щомісячно проводився аналіз стану харчування дітей у дошкільному  закладі, дане питання виносилося до порядку денного нарад при завідувачу, виробничих нарад. 
Аналіз виконання норм харчування за  рік показав, що у цілому харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалось наближено до норм, а саме:
мясо
соки
крупи
яйце
сир
масло вершкове
картопля
риба
сухофрукти
конд.вироби
фрукти свіжі
творог
олія
мука
молоко
овочі
хліб
цукор
сметана
100
82
100
90
75
100
100
30
100
100
12,5
74
100
100
68
100
100
100
60
Виконання  81,5%

Не в повному обсязі виконано норми з продуктів харчування, із-за вартості продуктів та обмеження вартості харчування однієї дитини в день.
При складанні перспективного меню намагалися раціонально підбирати продукти харчування та  перевіряти на збалансованість. Для забезпечення виконання норм харчування проводились взаємозаміни продуктів харчування.
За результатами антропометричних вимірювань спостерігається гармонійний розвиток дітей.
          
Харчоблок дошкільного закладу укомплектований кваліфікованими кадрами відповідно до штатного розкладу. Для підвищення професійної майстерності кухарів головне управління держспоживстандарт служби у , адміністрація дошкільного навчального закладу проводить семінари-практикуми, консультації, бесіди з санітарного мінімуму.
Санітарно-гігієнічний стан задовільний. Система холодного, гарячого водопостачання, вентиляційна система та необхідне технологічне обладнання знаходиться у робочому стані. У достатній кількості посуд, спецодяг, інвентар. На харчоблоці встановлено водонагрівач гарячої води.  Відповідно до графіку проводиться дератизація. Харчоблок, комора оснащені ваговими приладами і мають свідоцтва за 2016 рік про своєчасну повірку ваг, гир.
У кожній групі обладнані шафи-мийки та шафи для зберігання посуду. Столовим посудом забезпечені по кількості дітей. Заміна пошкодженого посуду проводиться своєчасно. Всі дошкільні  групи  забезпечені двома  комплектами серветок з тканини. Дитячі столи та стільці в групах в достатній кількості, відповідають зросту дітей, мають відповідне маркування.
        З боку завідувача та медичного працівника протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходили від постачальників із супровідними документами. З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.
Питання  організації харчування знаходяться на постійному контролі завідувача, систематично розглядаються на нарадах при завідувачу, виробничих нарадах. Консультативна та просвітницька робота з батьками ведеться безпосередньо вихователями та медичними працівниками, а також висвітлюється в інформаційних куточках та на сайті закладу.  
            Медичне обслуговування в ДНЗ  здійснюється медичною службою. Упродовж навчального року в закладі працювали  медичні сестри Гірка Яна Вячеславівна та Глущенко Валентина Андріївна. Медичне обслуговування передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань. Аналіз захворюваності серед дітей дошкільного закладу за минулий навчальний рік проводився сестрою медичною старшою Гіркою Я.В. та завідувачем кожен місяць, обговорювався з педагогами, висвітлювався на Екрані захворюваності та на нарадах при завідувачу.    
         У закладі проводилася певна робота щодо зниження захворюваності дітей, а саме:
     - роз’яснювальна робота з батьками щодо профілактики простудних та кишкових захворювань;
-       організація раціонального, збалансованого харчування;
-      суворе дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режимів, кварцування групових приміщень;
     -   дотримання рухового та питного режимів  дня.
- дотриманя теплового режиму в групових та загальномадових приміщень
Захворюваність у 2015/2016 навчальному році склала:
Кількість пропущених днів по хворобі на 1 дитину
Ясла
Садок
Всього
1,1
1,9
3
Середнє  відвідування по закладу за 2015/2016 навчальний рік складає  53%
У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.
Серед вихованців дошкільного навчального закладу виявляються  діти, які  страждають хронічними  ЛОР захворюваннями, захворюваннями зору, ЦНС,  мають патологію постави, порушення опорно-рухового апарата.
Медична служба закладу відстежує та своєчасно направляє на медичні огляди та щеплення вихованців закладу.
Всі працівники закладу двічі на рік проходять медичні обстеження згідно з графіком. Медичною сестрою контролюються  своєчасність та результати медоглядів працівників.
Медичний кабінет обладнано необхідними меблями, виробами медичного призначення, лікарськими засобами та медичним обладнанням. Упродовж навчального року проводилось поповнення кабінету лікарськими засобами та обладнанням.
Важливий напрямок діяльності ДНЗ – фізкультурно-оздоровча робота. Вирішенню завдань фізичного розвитку дітей в дусі відповідального ставлення до власного здоров′я та профілактики захворюваності, сприяли:
- систематичне і своєчасне проведення медичних оглядів дітей згідно наказу МОЗ України „Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні” № 434 від 29.11.2002;
- систематичне медико-педагогічне вивчення організації освітньо-виховного процесу: здійснення постійного контролю адміністрації за дотриманням рухового режиму протягом дня та розподілом психофізичного навантаження на заняттях з фізкультури.
Крім цього, у дошкільному закладі були розроблені і впроваджені в практику:
- здоров′язбережувальні технології (впровадження в оздоровчу роботу різних видів гімнастики - пробуджувальна гімнастика, пальчикова гімнастика тощо.
- традиційні і нетрадиційні форми оздоровлення: повітря, вода, сонце, фітотерапія, аромотерапія, арт-терапія, казкотерапія та інші.
Ефективність оздоровчих заходів визначалася поєднанням комплексної інтенсивної оздоровчо-профілактичної роботи з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників.
Результати роботи розглядались на педраді, виробничій нараді, раді ДНЗ та на педагогічних радах.
         Адміністрація дошкільного навчального закладу систематично здійснювала контроль за організацією фізичного виховання у групах (ранкова гімнастика, фізичні заняття, загартування, прогулянки). Проводили медико-педагогічний контроль занять з фізкультури, моторна щільність яких досягала 60% - 65%.
Організовували Дні здоров’я, спортивні змагання, пішохідні переходи, свята та розваги спортивного та валеологічного характеру, надавались консультації у відповідності з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти про розвиток рухової активності. Заплановані та проведені заходи сприяли створенню необхідних умов для здійснення завдань фізичного виховання дітей. У групах раннього віку обладнані фізкультурні мінікуточки, поповнена матеріальна база малими спортивними формами та предметами. Але цього матеріалу ще замало. Заняття з фізичної культури проводились щоденно.
Щоденно під музичний супровід проводились ранкова та гігієнічна гімнастики, що сприяло створенню позитивного емоційного настрою, зацікавленості дітей у виконанні рухів, формуванню рухової культури дошкільників.
У практичній діяльності вихователі використовують  різноманітні оздоровчі та профілактичні технології: пальчикова гімнастика, гімнастика для очей, гімнастика з попередження плоскостопості, психогімнастика. Важливим у виборі оздоровчої технології  є врахування індивідуального стану здоров’я вихованців, та умов і можливостей ДНЗ.
Особлива увага в дошкільному закладі приділяється вихованню культурно-гігієнічних навичок. Вихователі, помічники вихователів ознайомлені з питаннями гігієнічного та естетичного виховання дітей. Починаючи з раннього віку в колективі приділяється належна увага вихованню культурно-гігієнічних навичок під час вживання їжі. За кожною дитиною закріплено постійне місце, при цьому величина стола та стільця підібрані відповідно до зросту дитини. Таким чином, у дітей сформований інтерес до здорового способу життя. Діти дошкільних груп усвідомлюють, що ставлення до гігієнічних вимог – це не лише добре відношення до свого здоров’я, а й свідоцтво поваги до людей.
Адміністрація закладу приділяє увагу проведенню санітарно-просвітницької роботи щодо профілактики захворюваності дітей. Питання дотримання санітарно-гігієнічних вимог розглядались упродовж року на нарадах при завідувачу. У медичному блоці закладу оформлено та своєчасно поновлюються інформаційні стенди Санбюлетень, Куточок здоров’я, Медичні поради.  В групах проводились консультації для батьків, інформація розміщувалась в групових батьківських куточках, на сайті закладу.
Приділялась увага  оздоровленню дітей у літній період 2016 року. У всіх вихователів календарні плани розвивально-виховної діяльності складені на основі перспективних планів і затверджені керівником. Вид і форма давали  можливість планувати роботу з дітьми різного віку. Календарне планування велося з урахуванням оздоровчих заходів, диференційованого та індивідуального підходів до дітей. Розроблено пам’ятки для вихователів під час проведення фізичних вправ: вимоги зі створення безпечних умов під час ходьби та бігу, виконання шикування та перешикування, під час виконання стрибків, метання, лазіння, повзання, вправ з рівноваги. Систематизовано та доведено до уваги працівників інформацію про загартовуючі процедури: види, методика проведення, протипоказання, методика оцінювання загартованості дитини.
       Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці, затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників освітньо-виховного процесу. Робота з забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників освітньо-виховного процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.
За період роботи ДНЗ у 2015/2016 н.р. зафіксовано 2 нещасних випадки з дітьми під час освітньо-виховної роботи  (), 2 нещасних випадки невиробничого характеру, з працівниками  травмування не відбувалося.
       Адміністрація закладу організовувала нормальні умови для праці та освітньо-виховної діяльності членів трудового колективу.
При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоровя дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.
Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників. Всі працівники закладу забезпечені спецодягом в достатній кількості.
Організовано проводяться при прийомі на роботу і періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.
Профспілковий комітет бере участь у розробці комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів з охорони праці, в роботі комісії з атестації посадових осіб на знання ними нормативних актів з охорони праці. Він також здійснює суспільний контроль за охороною праці в особі своїх вибраних органів і представників.
Робота педагогічного колективу та всіх робітників ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти. Робота педагогів спрямована на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.
        Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, маються вогнегасники, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ДНЗ. У квітні 2016 року був проведений «Тиждень безпеки».
Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоровя дітей – важливе завдання дошкільного закладу.
       При організації спільної роботи з батьками вихованців були сплановані та проведені традиційні форми взаємодії з ними - батьківські збори, консультації, бесіди, семінари, семінари-практикуми, майстер-класи, дні «відкритих дверей», показові заняття, спільні свята, розваги, інформаційні стенди, тематичні папки-пересувки, «скриньки» запитань і пропозицій, інтернет-сайти для батьків.

   Впродовж 2015-2016 навчальний рік поліпшення  матеріально-технічної бази ввідбувалось за переважно рахунок коштів місцевого бюджету, допомоги батьків. Адміністрація ДНЗ проаналізувала стан матеріально-технічної бази та підготувала у грудні 2015року бюджетний запит на 2016 рік, згідно якого відбуваються придбання. Міська рада та управляння освіти здійснюють фінансування у повному обсязі,згідно наявних коштів, а саме:
·        встановлена водостічна система на суму – 111 000 тис. грн..
·        капітальний ремонт системи водопостачання та водовідведення на суму 119 000 тис. грн.
·        поточний ремонт ганку на суму – 28 500 тис.грн
·         килимкове покриття для музичної зали на суму – 17 000 тис. грн..
·        водонагрівач 2 шт. для ізолятору та кухонного блоку – 3 600 тис. грн..
·        килимкова доріжка  для центрального коридору – 12 000 тис грн..
·        миючі засоби – 5 000 тис. грн..
·        фарба водоемульсійна  - 1600 грн.,
Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матеріально-технічна база постійно удосконалюється і модернізується за рахунок батьків, а саме в 2015/2016 н.р.:
1. Встановлено металопластикові вікна -  5 шт в групах №1,№4,№5,№7
2.Заміна міжкімнатних дверей – 8 шт .
3. Придбали меблі:
      група № 6 – шафи для посібників, іграшок
-  шафи  для дитячого одягу та лави
       група № 3 – шафи для взуття та одягу
       група № 4 – природний куточок
       група № 5 – лави для дітей
       група № 2 – столи дитячі 
                       
4.Зроблено косметичний ремонт:
    група № 2 – групова кімната, спальна кімната;
    група №5 – спальна кімната, приймальня
    група № 6 – приймальня
    методичний кабінет
    навчальні кабінети – музей «Петриківського розпису», кімната народознавства  
5.Замінили леноліум в груповій кімнаті група № 8.
6. Замінили столовий посуд група №1,№ 3,№ 10
7. Придбали іграшки всі вікові групи
В дошкільному закладі створено та функціонує Батьківський комітет. Адміністрація закладу, педагогічний колектив та батьківська громада працюють в тісній взаємодії. Спільно вирішуються питання щодо покращення матеріально-технічної бази закладу, придбання подарунків для дітей до свят, підготовки та проведення спільних заходів (святкові ранки, Родинне свято, спортивні розваги тощо). Батьки із задоволенням відвідують відкриті заходи, що проводяться  у дошкільних групах. Така спільна діяльність створює позитивну атмосферу, об’єднує дорослих та дітей, перетворює їх на однодумців.
 Дошкільному навчальному закладу вже 44 роки. Життя вимагає постійних реконструкцій та оновлень. Це питання  є одним із основних у діяльності завідувача. Багато проблем ми вирішуємо, але є проекти з великими фінансовими затратами.   Впродовж декількох років у місті працює програма «Місто своїми руками», завдяки якій є чудова нагода вирішити ці питання. В цьому році ми приймали участь з проектом «Сенсорна кімната Снузлін – чаруючий світ сенсорних стимулів», для реалізації цього проекту був отриманий сертифікат на суму – 30 000 тис. грн.. від компанії ДТЕК за ці кошти ми придбали інтерактивне сенсорне обладнання, від народного депутата Артура Мартовицького був отриманий сертифікат на суму 5 тис.грн придбали двері міжкімнатні, та освітлювальні прибори, батьківських коштів було витрачено на суму 12 тис. грн.. . За час роботи над проектом було проведено 7 суботників, під час яких було проведено такі види робіт, як: фарбування стін, нанесення малюнку, виготовлення тактильних панелей, тактильних доріжок, придбання конструкторів, сенсорних іграшок……
 Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. У закладі заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян,  оформлений інформаційний куточок щодо порядку звернення громадян.
Особистий прийом громадян керівником в закладі проводиться згідно графіка роботи завідувача, який затверджено начальником управління освіти та погоджено з головою ради профспілки. З метою упередження появи звернень, зняття конфліктних ситуацій, роз’яснення проблемних питань освіти, фінансово-господарської діяльності, батьківської плати,  приймаю участь у групових батьківських зборах  де батьки мають змогу порушити хвилюючі їх питання.  На веб-сайті ДНЗ є можливість задати питання будь-кому з адміністрації.
Впродовж звітного періоду письмові скарги та пропозиції відсутні.
з/п
Тематика порушених питань

2015 – 2016 н.р.
1
Працевлаштування
8
2
оформлення дитини до ДНЗ
13
4
збереження місця, переведення до ДНЗ
7
5
Оплата за харчування, відвідування ДНЗ
13

ВСЬОГО
51
  Основні проблеми, з якими звертаються до керівника це:  працевлаштування,  оформлення дитини до закладу або переведення з однієї групи в іншу та іншого закладу. За ініціативи завідувача на особистий прийом запрошуються батьки дітей, які мають заборгованість по оплаті за харчування та тривало не відвідують   ДНЗ.
Протягом 2015 – 2016 н.р. було проведено активну роботу з громадськими організаціями , в грудні 2015 року було проведено акцію «Допоможемо воїнам АТО»  родини вихованців та робітники закладу зібрали продукти харчування, медикаменти які передали волонтерам. Активно співпрацювали з міською газетою «Першотравенські новини» де систематично висвітлювались події з життя закладу. Вихованці КДНЗ «Казка» неодноразово ходили на екскурсію до служби МЧС. 
    Успіхи дитячого садка це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.

Висловлюю подяку всім, хто причетний до навчально-виховного процесу та матеріально-технічного забезпечення діяльності нашого закладу і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

Комментариев нет:

Отправить комментарий