АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ завідувача комунального дошкільного навчального закладу «Казка» Трифонової Ольги Вікторівни щодо статутної діяльності за 2016-2017 навчальний рік


Комунальний дошкільний навчальний заклад «Казка» забезпечує догляд за дітьми від року з половиною до шести (семи) років, їх розвиток,  виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.
Проектна потужність дошкільного закладу – 185 місць. Загальна кількість дітей в закладі – 177.  Працює 9 різновікових груп: дві групи раннього віку, шість груп дошкільного віку, одна логопедична група.
       Формування дитячого контингенту забезпечує конституційні права дітей дошкільного віку на доступність здобуття якісної освіти.   Інформацію про порядок зарахування дітей до закладу, особливості роботи закладу батьки отримують на загальних батьківських зборах, на зборах для майбутніх вихованців, на сайті КДНЗ, на особистому прийомі.
Загальна кількість дітей, які відвідували КДНЗ Казка протягом 3 років:

Навч. рік
Ранній
вік 
Дошкільний
вік
Логопедична
група
Всього
Дітей  
Груп
Дітей  
Груп
Дітей  
Груп
Дітей  
груп
2014-2015
35
2
126
6
14
1
175
9
2015-2016
38
2
120
6
19
1
177
9
2016 - 2017







9


Організація навчально-виховного процесу здійснюється в КДНЗ «Казка» згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про охорону дитинства»; Національної доктрини розвитку освіти, Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу» наказ МОН молоді та спорту №398 від 26.04.11 р.
В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.   
Педагогічний процес у КДНЗ забезпечують 23 кваліфікованих спеціалістів: вихователь-методист, 16 вихователів, 3 музичні  керівники, інструктор з фізичної культури,  вчитель-логопед, з  них мають:
-  базову вищу освіту – 11 осіб (47,8%),
-  повну вищу освіту –11  осіб  (47,8 %) 
-  навчаються у ВУЗах – 4 (17,4%)
-  вищу кваліфікаційну категорію мають – 5 осіб (20,2%)
-  першу кваліфікаційну категорію – 1особа (4,4%)
-  другу кваліфікаційну категорію - 4 особи  ( 17,4%)
-  спеціаліст – 1 особа ( 4,4 %)
-  не мають кваліфікаційної категорії – 13 осіб (44%)
-  педагогічні звання – 5 осіб ( 20,2%)                        
   За критерієм педагогічний стаж:
до 3 років                            - 1 пед.;                       
від 3 до 10 років                 - 4 пед.; 
від 10 до 20 років      7 пед.;          
більше 20 років                   10 пед.             
Відповідність базової освіти педагогічних працівників посадам, які вони займають становить 100%. В закладі працює 2 медичних працівника (4%), 32 особи обслуговуючого персоналу (62%).
Є незначна плинність кадрів. Основні причині звільнення працівників: вихід на пенсію, ухід в декретну відпустку.
      
Упродовж 2016-2017 навчального року навчально-виховний процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення головних річних завдань:
1.                Опрацювання парціальних та комплексних програм рекомендованих      
МОН України;
2.                спрямування роботи КДНЗ  на забезпечення, зміцнення й відновлення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей, своєчасне формування у них життєво важливих рухових умінь і навичок, виховання стійкого інтересу до рухової активності, вироблення звички до здорового способу життя;
3.                сприяння організації розвивального простору як одного із найголовніших чинників освітнього процесу і формування повноцінної життєтворчої особистості дитини;
4.                створення умов для активного саморозвитку  педагогів,  забезпечення  їм вільного доступу  до мережі Інтернет;
5.                поповнення дошкільних медіатек кращими зразками сучасного педагогічного досвіду, навчальними фільмами та програмами;
6.                забезпечення ефективного використання педагогічними працівниками закладів освіти інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес;
7.                висвітлення науково-методичної роботи педагогічних працівників у фахових педагогічних виданнях,
8.                участь в конкурсах педагогічної майстерності; участь у міських, обласних та Всеукраїнських проектах.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується міським відділом освіти м. Першотравенськ.
        Для реалізація Державного стандарту — Базового компонента дошкільної освіти у 2016/2017 навчальному році колектив КДНЗ працював за програмою «Українське дошкілля» та  програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» логопедична група -  . З метою підвищення ефективності освітньо - виховного процесу здійснювалася відповідна робота, а саме: значно поповнено арсенал методичної та художньої літератури, ігрового, наочного та дидактичного матеріалів, проведено серію заходів для різної категорії педагогічних працівників.
Методична робота з педагогічними кадрами у 2016-2017 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.
Проведена чергова атестація педагогів за р6езультатами якої вихователю -  методисту Кириловій О. В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».    
З метою реалізації головних завдань адміністрацією дошкільного навчального закладу був переглянутий, на основі діагностики самооцінки педагогів та оцінки адміністрації, рівень професійної майстерності педагогів і сплановані різні форми методичної роботи з кадрами, які забезпечили необхідний рівень знань, умінь та навичок у досягненні мети. Так, протягом навчального року вихователі підвищували свій професійний рівень на засіданнях різних методичних об’єднань міста, приймали участь в перегляді відкритих заходів за участю дітей, педагогів та батьків. На базі закладу було проведено відкриті заходи для членів різних МО міста, а саме:
- семінар – тренінг для керівників КДНЗ міста «Синдром емоційного ввигоряння» (завідувач Трифонова О.В., вихователь – методист Кирилова О.В.
         - заняття в сенсорній кімнаті для дітей логопедичної групи «Космічна подорож» (вчитель-логопед Ваніфатьєва В.В., вихователь Каліда О.М.)
- розвага «Від Різдва до Водохреща» (музичний керівник Сапожнікова Т.В.)
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також проведена підписка на періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дитячий садок. Управління», «Дошкільний навчальний заклад», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практика управління закладом освіти», «Нива знань».
Протягом навчального року педагогічний колектив продовжував працювати над проектом: «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», з метою формування у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя. В рамках цього проекту були проведений конкурс «Допоможемо птахам» (виготовлення годівничок для птахів), акція «Подаруй дереву життя» (збір мукулатури).
        Участь у  професійних конкурсах є демонстрацією творчого росту колективу. Як керівник, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно -експерементальну роботу педагогів. Маємо досягнення у 2016-2017році:
2016 – переможець конкурсу обласного конкурсу на «Кращій блог»
І міський етап номінація «Кращій блог керівника закладу» - І місце Трифонова О.В.
                 номінація «Кращій блог методичного об’єднання» - І місце Кирилова О.В.
ІІ обласний етап номінація  «Кращій блог керівника закладу» - ІІ місце Трифонова О.В.
номінація «Кращій блог методичного об’єднання» - ІІІ місце Кирилова О.В.
2017 – переможець конкурсу «Джерело батьківських знань» - І місце
2017 – Переможець конкурсу міні - грантів «Місто своїми руками» проект
«Країна Мереживна казка»
2017 – переможець міського конкурсу «Благовіст» - І місце номінація великодня писанка
2017 - Переможець щорічного регіонального конкурсу ««Відкрийте серце новорічним чудесам! » номінація «Приз глядацьких симпатій»

Для виявлення дітей пільгового контингенту двічі на рік проводиться соціальне опитування батьків для складання соціального паспорта ДНЗ. За наказом керівника закладу був призначений громадський інспектор вихователь – методист Кирилова О.В. , яка   розробила  відповідні напрямки роботи з дітьми із багатодітних сімей, неповних, сімей, діти яких потребують соціальної опіки. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами, проведене матеріально-побутове обстеження сімей дітей пільгового контингенту.
Сім’ям, які потребували підтримки, надавались консультації  вихователя – методиста, практичного психолога та вчителя-логопеда. Всі ці вихованці займались у гуртках ДНЗ.
Організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалась відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22 листопада 2004 р. № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17 квітня 2006 р. № 298/227. У дошкільному навчальному закладі організовано 3-х разовий режим харчування. Усього харчувалося 177 дитини, з них  103 дитини  раннього віку,  179 – дошкільного віку.
Питанню харчування дітей дошкільного віку приділялася належна увага. Щомісячно проводився аналіз стану харчування дітей у дошкільному  закладі, дане питання виносилося до порядку денного нарад при завідувачу, виробничих нарад. 
Аналіз виконання норм харчування за  рік показав, що у цілому харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалось наближено до норм, а саме:
мясо
соки
крупи
яйце
сир
масло вершкове
картопля
риба
сухофрукти
конд.
вироби
фрукти свіжі
творог
олія
мука
молоко
овочі
хліб
цукор
сметана
100
65
100
84
79,3
100
95
30,3
98,3
93,5
32
82
100
100
52
91,3
100
100
34,3
Виконання  81,5%

Не в повному обсязі виконано норми з продуктів харчування, із-за вартості продуктів та обмеження вартості харчування однієї дитини в день.
При складанні перспективного меню намагалися раціонально підбирати продукти харчування та  перевіряти на збалансованість. Для забезпечення виконання норм харчування проводились взаємозаміни продуктів харчування.
За результатами антропометричних вимірювань спостерігається гармонійний розвиток дітей.
          
Харчоблок дошкільного закладу укомплектований кваліфікованими кадрами відповідно до штатного розкладу. Для підвищення професійної майстерності кухарів головне управління держспоживстандарт служби у , адміністрація дошкільного навчального закладу проводить семінари-практикуми, консультації, бесіди з санітарного мінімуму.
Санітарно-гігієнічний стан задовільний. Система холодного, гарячого водопостачання, вентиляційна система та необхідне технологічне обладнання знаходиться у робочому стані. У достатній кількості посуд, спецодяг, інвентар. Для харчоблоку за рахунок бюджету був придбаний морозильний ларь.  Відповідно до графіку проводиться дератизація. Харчоблок, комора оснащені ваговими приладами і мають свідоцтва за 2017 рік про своєчасну повірку ваг, гир.
У кожній групі обладнані шафи-мийки та шафи для зберігання посуду. Столовим посудом забезпечені по кількості дітей. Заміна пошкодженого посуду проводиться своєчасно. Всі дошкільні  групи  забезпечені двома  комплектами серветок з тканини. Дитячі столи та стільці в групах в достатній кількості, відповідають зросту дітей, мають відповідне маркування.
        З боку завідувача та медичного працівника протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходили від постачальників із супровідними документами. З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.
Питання  організації харчування знаходяться на постійному контролі завідувача, систематично розглядаються на нарадах при завідувачу, виробничих нарадах. Консультативна та просвітницька робота з батьками ведеться безпосередньо вихователями та медичними працівниками, а також висвітлюється в інформаційних куточках та на сайті закладу.  
            Медичне обслуговування в ДНЗ  здійснюється медичною службою. Упродовж навчального року в закладі працювали  медичні сестри Гірка Яна Вячеславівна та Глущенко Валентина Андріївна. Медичне обслуговування передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань. Аналіз захворюваності серед дітей дошкільного закладу за минулий навчальний рік проводився сестрою медичною старшою Гіркою Я.В. та завідувачем кожен місяць, обговорювався з педагогами, висвітлювався на Екрані захворюваності та на нарадах при завідувачу.    
         У закладі проводилася певна робота щодо зниження захворюваності дітей, а саме:
     - роз’яснювальна робота з батьками щодо профілактики простудних та кишкових захворювань;
-       організація раціонального, збалансованого харчування;
-      суворе дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режимів, кварцування групових приміщень;
     -   дотримання рухового та питного режимів  дня.
- дотриманя теплового режиму в групових та загальномадових приміщень
Захворюваність у 2016/2017 навчальному році склала:
Кількість пропущених днів по хворобі на 1 дитину
Ясла
Садок
Всього
17,1
11,4
28,5
Середнє  відвідування по закладу за 2016/2017 навчальний рік складає  56%
У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.
Серед вихованців дошкільного навчального закладу виявляються  діти, які  страждають хронічними  ЛОР захворюваннями, захворюваннями зору, ЦНС,  мають патологію постави, порушення опорно-рухового апарата.
Медична служба закладу відстежує та своєчасно направляє на медичні огляди та щеплення вихованців закладу.
Всі працівники закладу двічі на рік проходять медичні обстеження згідно з графіком. Медичною сестрою контролюються  своєчасність та результати медоглядів працівників.
Медичний кабінет обладнано необхідними меблями, виробами медичного призначення, лікарськими засобами та медичним обладнанням. Упродовж навчального року проводилось поповнення кабінету лікарськими засобами та обладнанням.
Важливий напрямок діяльності ДНЗ – фізкультурно-оздоровча робота. Вирішенню завдань фізичного розвитку дітей в дусі відповідального ставлення до власного здоров′я та профілактики захворюваності, сприяли:
- систематичне і своєчасне проведення медичних оглядів дітей згідно наказу МОЗ України „Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні” № 434 від 29.11.2002;
- систематичне медико-педагогічне вивчення організації освітньо-виховного процесу: здійснення постійного контролю адміністрації за дотриманням рухового режиму протягом дня та розподілом психофізичного навантаження на заняттях з фізкультури.
Крім цього, у дошкільному закладі були розроблені і впроваджені в практику:
- здоров′язбережувальні технології (впровадження в оздоровчу роботу різних видів гімнастики - пробуджувальна гімнастика, пальчикова гімнастика тощо.
- традиційні і нетрадиційні форми оздоровлення: повітря, вода, сонце, фітотерапія, аромотерапія, арт-терапія, казкотерапія та інші.
Ефективність оздоровчих заходів визначалася поєднанням комплексної інтенсивної оздоровчо-профілактичної роботи з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників.
Результати роботи розглядались на педраді, виробничій нараді, раді ДНЗ та на педагогічних радах.
         Адміністрація дошкільного навчального закладу систематично здійснювала контроль за організацією фізичного виховання у групах (ранкова гімнастика, фізичні заняття, загартування, прогулянки). Проводили медико-педагогічний контроль занять з фізкультури, моторна щільність яких досягала 60% - 65%.
Організовували Дні здоров’я, спортивні змагання, пішохідні переходи, свята та розваги спортивного та валеологічного характеру, надавались консультації у відповідності з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти про розвиток рухової активності. Заплановані та проведені заходи сприяли створенню необхідних умов для здійснення завдань фізичного виховання дітей. У групах раннього віку обладнані фізкультурні мінікуточки, поповнена матеріальна база малими спортивними формами та предметами. Але цього матеріалу ще замало. Заняття з фізичної культури проводились щоденно.
Щоденно під музичний супровід проводились ранкова та гігієнічна гімнастики, що сприяло створенню позитивного емоційного настрою, зацікавленості дітей у виконанні рухів, формуванню рухової культури дошкільників.
У практичній діяльності вихователі використовують  різноманітні оздоровчі та профілактичні технології: пальчикова гімнастика, гімнастика для очей, гімнастика з попередження плоскостопості, психогімнастика. Важливим у виборі оздоровчої технології  є врахування індивідуального стану здоров’я вихованців, та умов і можливостей ДНЗ.
Особлива увага в дошкільному закладі приділяється вихованню культурно-гігієнічних навичок. Вихователі, помічники вихователів ознайомлені з питаннями гігієнічного та естетичного виховання дітей. Починаючи з раннього віку в колективі приділяється належна увага вихованню культурно-гігієнічних навичок під час вживання їжі. За кожною дитиною закріплено постійне місце, при цьому величина стола та стільця підібрані відповідно до зросту дитини. Таким чином, у дітей сформований інтерес до здорового способу життя. Діти дошкільних груп усвідомлюють, що ставлення до гігієнічних вимог – це не лише добре відношення до свого здоров’я, а й свідоцтво поваги до людей.
Адміністрація закладу приділяє увагу проведенню санітарно-просвітницької роботи щодо профілактики захворюваності дітей. Питання дотримання санітарно-гігієнічних вимог розглядались упродовж року на нарадах при завідувачу. У медичному блоці закладу оформлено та своєчасно поновлюються інформаційні стенди Санбюлетень, Куточок здоров’я, Медичні поради.  В групах проводились консультації для батьків, інформація розміщувалась в групових батьківських куточках, на сайті закладу.
Приділялась увага  оздоровленню дітей у літній період 2017 року. У всіх вихователів календарні плани розвивально-виховної діяльності складені на основі перспективних планів і затверджені керівником. Вид і форма давали  можливість планувати роботу з дітьми різного віку. Календарне планування велося з урахуванням оздоровчих заходів, диференційованого та індивідуального підходів до дітей. Розроблено пам’ятки для вихователів під час проведення фізичних вправ: вимоги зі створення безпечних умов під час ходьби та бігу, виконання шикування та перешикування, під час виконання стрибків, метання, лазіння, повзання, вправ з рівноваги. Систематизовано та доведено до уваги працівників інформацію про загартовуючі процедури: види, методика проведення, протипоказання, методика оцінювання загартованості дитини.
       Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці, затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників освітньо-виховного процесу. Робота з забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників освітньо-виховного процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.
За період роботи ДНЗ у 2016/2017 н.р. не зафіксовано  нещасні випадки з дітьми під час освітньо-виховної роботи  (), 4 нещасних випадки невиробничого характеру, з працівниками  травмування не відбувалося.
       Адміністрація закладу організовувала нормальні умови для праці та освітньо-виховної діяльності членів трудового колективу.
При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоровя дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.
Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників. Всі працівники закладу забезпечені спецодягом в достатній кількості.
Організовано проводяться при прийомі на роботу і періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.
Профспілковий комітет бере участь у розробці комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів з охорони праці, в роботі комісії з атестації посадових осіб на знання ними нормативних актів з охорони праці. Він також здійснює суспільний контроль за охороною праці в особі своїх вибраних органів і представників.
Робота педагогічного колективу та всіх робітників ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти. Робота педагогів спрямована на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.
        Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, маються вогнегасники, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ДНЗ. Два рази у жовтні 2016 квітні 2017 року був проведений «Тиждень безпеки».
Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоровя дітей – важливе завдання дошкільного закладу.
       При організації спільної роботи з батьками вихованців були сплановані та проведені традиційні форми взаємодії з ними - батьківські збори, консультації, бесіди, семінари, семінари-практикуми, майстер-класи, дні «відкритих дверей», показові заняття, спільні свята, розваги, інформаційні стенди, тематичні папки-пересувки, «скриньки» запитань і пропозицій, інтернет-сайти для батьків.

   Впродовж 2016-2017 навчальний рік поліпшення  матеріально-технічної бази відбувалось переважно за рахунок коштів місцевого бюджету, допомоги батьків. Адміністрація ДНЗ проаналізувала стан матеріально-технічної бази та підготувала у грудні 2016року бюджетний запит на 2017 рік, згідно якого відбувалось придбання. Міська рада та управляння освіти здійснюють фінансування у повному обсязі,згідно наявних коштів, а саме:
·        Придбання морозильного ларю – 9 590 тис. грн..
·        Придбання будівельних матеріалів для ремонту центрального коридору – 59 915 тис. грн..
·        миючі засоби – 73800. 00 тис. грн..
·        офісний папір – 1250.00 тис.грн.
·        будівельні матеріали – 2350 .00 тис.грн.
  За якісну підготовку до нового навчального створення умов було надано сертифікат   
   на суму 3000 грн.. на ці кошти було придбано офісні стільці.

Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матеріально-технічна база постійно удосконалюється і модернізується за рахунок батьків, а саме в 2016/2017 н.р.:
1.Заміна міжкімнатних дверей по центральному коридору – 2 шт.
2. Заміна метало пластикового вікна – 6 гр.
3. Заміна шести світільников гр..6
2. Придбали меблі:
   Природний куточок, стіл кухонний, куточок усамітнення: 5
     Шафи для зберігання миючих засобів група № 10, 3
     Шафа для рушників: 10
     Телевізор : 4               
4.Зроблено косметичний ремонт:
    група № 8 – групова кімната;
    група №7,6,1 – туалет
6. Замінили столовий посуд група №6,№ 5,№ 10
7. Придбали іграшки всі вікові групи
За рахунок осінньої ярмарки придбали новорічну гірлянду на суму – 1490.00
В дошкільному закладі створено та функціонує Батьківський комітет. Адміністрація закладу, педагогічний колектив та батьківська громада працюють в тісній взаємодії. Спільно вирішуються питання щодо покращення матеріально-технічної бази закладу, придбання подарунків для дітей до свят, підготовки та проведення спільних заходів (святкові ранки, Родинне свято, спортивні розваги тощо). Батьки із задоволенням відвідують відкриті заходи, що проводяться  у дошкільних групах. Така спільна діяльність створює позитивну атмосферу, об’єднує дорослих та дітей, перетворює їх на однодумців.
Вже традиційно ініціативна група КДНЗ «Казка» приймає участь в конкурсі міні - грантів «Громада своїми руками». В цьому році ми приймали участь з проектом «Країна мереживна казка», для реалізації цього проекту був отриманий сертифікат на суму – 30 000 тис. грн.. від компанії ДТЕК за ці кошти ми придбали тротуарну плитку, залізо для виготовлення воріт, огорожі, кованих виробів, вуличних вазонів.  Власний внесок складає …. За час роботи над проектом було проведено 7 суботників, під час яких було проведено такі види робіт, як: виготовлення металевих конструкцій, демонтаж старого асфальтового покриття, укладка тротуарної плитки, вивіз сміття, фарбування, встановлення вазонів тощо..
 Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. У закладі заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян,  оформлений інформаційний куточок щодо порядку звернення громадян.
Особистий прийом громадян керівником в закладі проводиться згідно графіка роботи завідувача, який затверджено начальником управління освіти та погоджено з головою ради профспілки. З метою упередження появи звернень, зняття конфліктних ситуацій, роз’яснення проблемних питань освіти, фінансово-господарської діяльності, батьківської плати,  приймаю участь у групових батьківських зборах  де батьки мають змогу порушити хвилюючі їх питання.  На веб-сайті ДНЗ є можливість задати питання будь-кому з адміністрації.
Впродовж звітного періоду письмові скарги та пропозиції відсутні.
з/п
Тематика порушених питань

2016 – 2017 н.р.
1
Працевлаштування
10
2
оформлення дитини до ДНЗ
32
4
збереження місця, переведення до ДНЗ
7
5
Оплата за харчування, відвідування ДНЗ
4

ВСЬОГО
55
  Основні проблеми, з якими звертаються до керівника це:  працевлаштування,  оформлення дитини до закладу або переведення з однієї групи в іншу та іншого закладу. За ініціативи завідувача на особистий прийом запрошуються батьки дітей, які мають заборгованість по оплаті за харчування та тривало не відвідують   ДНЗ.
Протягом 2016 – 2017 н.р. було проведено активну роботу з громадськими організаціями та депутатським корпусом . Так завдяки підтримки депутатів було придбано для прального блоку праску, та пилосос для групи №1. Активно співпрацювали з міською газетою «Першотравенські новини» де систематично висвітлювались події з життя закладу. Вихованці КДНЗ «Казка» неодноразово ходили на екскурсію до служби МЧС. 
    Успіхи дитячого садка це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.
Висловлюю подяку всім, хто причетний до навчально-виховного процесу та матеріально-технічного забезпечення діяльності нашого закладу і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

Зібратись разом  - це початок, триматись разом -  це прогрес, працювати разом -  це успіх!

Комментариев нет:

Отправить комментарий